6 razloga zašto nitko ne čita vaš blog

6 razloga zašto nitko ne čita vaš blog

Zašto Vaš blog ima slabu posjećenost?

Iako skoro svaka tvrtka i mnogi influenceri imaju svoj blog, ne postižu svi jednako dobar uspjeh. Ukoliko ste i Vi razočarani s prometom i učinkom svojeg bloga, ne morate se brinuti, jer niste sami u tome. Neki blogeri imaju previsoka očekivanja i očekuju da će svaka njihova objava biti uspješna i postati viralna. Međutim, nije dovoljno samo objaviti i to je to. Ne možete očekivati sve uz minimalni trud. U svijetu marketinga, posebice digitalnog marketinga, samo objavljivanje sadržaja nije dovoljno. Morate uložiti određenu količinu truda i pripremiti sadržaj, optimizirati SEO, kreirati catchy naslov i opis, postaviti ključne riječi, odrediti tajming Vaše objave i tako dalje. Kao što vidite, bloganje nije tako jednostavno kao što se čini na prvu. Iz tog razloga nije svaki blog jednako uspješan, jer neki ljudi se vode računa o promidžbi i marketingu. U nastavku ćemo Vam otkriti 6 razloga zbog čega Vaša stranica ne postiže željeni učinak.

Kako privući nove čitatelje na blog?

  • Blog nema relevantan fokus – ukoliko je promet Vašeg bloga slab, prvo što se morate pitati je: nudi li Vaš blog sadržaj koji ljudi očekuju? Iako može jedan Vaš članak postati viralan i privući mnoštvo čitatelja, ne znači nužno da će ih sve zadržati. Svrha Vašeg bloga je imati određenu temu i isključivo se držati ove teme. Zamislite, jedna blogerica cijelo vrijeme pišete o modi, bilo bi malo čudno da objavi članak o zadnjoj nogometnoj utakmici, zar ne? Ako počnete objavljivati članke koje nemaju veze s Vašom glavnom temom, početi će vam padati promet i potencijalno možete krenuti gubiti svoje čitatelje. Stoga, nemojte eksperimentirati već se držite zadanog.
  • Sadržaj nije dovoljno dobar – uz mnoštvo visokokvalitetnih sadržaja dostupnih na internetu, za shvatiti je da čitatelji ne budu prihvatili osrednji sadržaj, niti ne moraju. Sagledajte kvalitetu Vašeg sadržaja na blogu. Pruža li dodatnu vrijednost ili samo ponavlja ono što su već drugi ljudi iznijeli na internetu? Biste li se Vi pretplatili na ovaj sadržaj? Ako Vam je sadržaj loše kvalitete, to će otjerati Vaše čitatelje, stoga uložite više truda i vremena kod pisanja sadržaja.
  • Nemate SEO na umu – optimizacija tražilice, odnosno SEO, je veoma važna strategija kod promocije Vašeg bloga. Uključite ključne izraze i riječi u naslove, podnaslove i unutar teksta. Koristite alate za praćenje i poboljšanje SEO-a vašeg sadržaja. Također, promovirajte svoje objave preko društvenih mreža, uključite poveznicu za novu objavu i svoju web stranicu preko objava i u opisu Vašeg profila. Ako je Vaš sadržaj visoke kvalitete i imate veliku publiku, drugi ljudi će vjerojatno podijeliti Vaš rad na svojem profilu. Možete pitati utjecajne osobe iz iste industrije i s njima podijeliti svoj rad, te ukoliko je korisno njihovoj publici, možda spomenu Vašu stranicu u svojoj sljedećoj objavi.

Kako promovirati svoj blog?

  • Vaš sadržaj je previše samopromotivan – Vaš blog mora biti usmjeren na obrazovanje, a ne na prodaju. Bloganje je dugotrajna strategija, a ne kratkotrajna kao objave na društvenim mrežama. Svaka objava treba imati uključen call for action, odnosno poziv na akciju, ali ne smije biti direktan. Vaša objava mora pružiti vrijedan sadržaj koji je relevantan za potencijalne kupce, te ih potom potaknuti da se pretplate na Vaš newsletter ili preuzmu dokument sa savjetima. Kako dobijete njihovu e mail adresu, možete im poslati izravnu poruku i pitati ih imaju li pitanja ili im ponuditi popust na prvu kupovinu. Na taj način možete steknuti prave i vjerne kupce.
  • Ne objavljujete redovito – u današnjem dobu postalo je manje važno objaviti svaki dan novi članak. No, ono što je bitno je biti dosljedan i držati se rasporeda kada objavljujete novu objavu. Nije samo bitno optimizirati SEO i imati relevantan sadržaj, već je jednako ključno biti dosljedan s objavljivanjem. Sadržajni marketing je strategija, te morate uložiti puno truda i planiranja kako biste ostvarili svoje dugoročne ciljeve. Vaši čitatelji i kupci će zaboraviti na Vaš blog ako neredovito objavljujete, odnosno ako prođe već tri mjeseca od zadnje objave. Kada netko dobije U nekom trenutku dobijete navalu inspiracije i objavite tri članka u istom tjednu. No, nakon što ste iscrpili svoje kreativne vijuge, nemate više ideja i naredne tjedne nemate što za objaviti. Ukoliko ste napisali više članaka u jednom tjednu, dobra Vam je strategija zakazati nekoliko članaka tjedno, te sve ostale članke spremite za ostale tjedne u svojem kalendaru. Ako imate dovoljno sadržaja za narednih 2 do 4 tjedna, ne budete zanemarili svoje čitatelje i tako ćet uštedjeti na vremenu i ne budete osjećali pritisak.
  • Sadržaj se promovira učinkovito – možete imati visoko kvalitetan i relevantan sadržaj, te se držite rasporeda objavljivanja, no ako ga ne znate distribuirati na pravilan način, nikada ne bude ostvario potrebni učinak. Strategija marketinga ne završava kada kliknete “objavi”. Dapače, ovo je tek početak. Na Vama je da podijelite s čitateljima svoju novu objavu kroz društvene mreže, pretplatnicima Vašeg newslettera i osobno ga podijelite s utjecajnim osobama u istoj industriji koje bi ih moglo interesirati.

Tagovi:

Više članaka

Kako sakriti aktivnosti na internetu

Kako sakriti aktivnosti na internetu

U današnje vrijeme, kada sve više vremena provodimo na internetu, važno je znati kako zaštititi svoju privatnost i sakriti svoje aktivnosti na mreži. Jedan od načina za to je korištenje VPN-a, virtual

Kako napraviti SEO analizu konkurencije

Kako napraviti SEO analizu konkurencije

SEO analiza konkurencije je itekako od velike važnosti ako želite imati uspjeh u SEO strategiji. Riječ je o procesu kategorizacije kao i evaluacije moguće konkurencije, što znači da na kraju vi