Kako napraviti SEO analizu konkurencije

Kako napraviti SEO analizu konkurencije

SEO analiza konkurencije

SEO analiza konkurencije je itekako od velike važnosti ako želite imati uspjeh u SEO strategiji. Riječ je o procesu kategorizacije kao i evaluacije moguće konkurencije, što znači da na kraju vidimo da li nam netko predstavlja “opasnost” u poslovanju ili ne. Analiza konkurencije nam također omogućuje bolji uvid u sve prednosti i slabosti konkurentnih firmi. Što ako želimo biti prvi, bez konkurencije? Ukoliko želite povećati svoju vidljivost stranice na tražilici, povećati stopu klikova na oglase i imati veću učinkovitost ključnih riječi – to znači da morate popuniti mogući prostor koji vam želi preuzeti konkurencija.

Analizu možete vršiti samostalno i uz pomoć raznih alata koji dolaze u obliku ekstenzije za SEO, ili to možete prepustiti stručnjacima koji će navedeni proces vršiti jednom mjesečno i tu uslugu naravno i naplatiti. Za početak, budite svjesni da će vas kvalitetno planiranje SEO aktivnost i startu staviti ispred bilo koje konkurencije na tržištu. Kvalitetan plan nam često nudi i uspješne rezultate, a za to je potrebno sjesti i razmisliti o načinu poslovanja i što mi zapravo želimo. Dobar poslovan plan nas u startu može spasiti velike konkurencije.

Kako se radi SEO analiza konkurencije?

Donosimo vam 5 faza koje morate proći u SEO analizi svoje konkurencije: Definiranje konkurencije – Prije nego krenemo u analizu, bitno je znati tko nam je i tko nam sve može biti konkurencija. Od samog početka bitno je biti realan kod izbora konkurencije, jer jedino na taj način ostvarujemo relevantne i korisne rezultate. Potrebno je imati na umu da se konkurencija mijenja kako se poslovanje raste i razvija, što znači da će se analize mijenjati s vremenom. Distribucija i učinkovitosti ključnih riječi – Istraživanje ključnih riječi je itekako bitno. Ovdje pronalazimo sve potencijalne izvore prometa na određenim stranicama.

Istraživanje primarnih i sekundarnih riječi može nam pomoći razumjeti potrebne opise. Potrebno je uvijek imati na umu da nije stvar u količini ključnih riječi, već kvaliteti. Bitna je težina riječi, raznolikosti i prepoznatljivost. Analiza konkurencije – Potrebno je utvrditi zašto je konkurencija bolja od vas. Analiza konkurencije nam donosi uvid u to kako je određena firma stekla uspjeh, donosi nam uvid u to što radi dobro a što loše, donosi nam uvid u teme i vrste sadržaja, učestalost objave. Tehnička ispravnost web stranice – Tehnička ispravnost web stranice uvijek mora biti na najvišoj razini ako želimo što više posjetitelja i klijenata. Stranica mora biti uvijek funkcionalna i mora stavljati dobar dojam. Ako vaša konkurencija ima bolju web stranicu, tada je vrijeme da uvedete neke promjene.

SEO analiza konkurencije i kako biti bolji

Na pitanje kako biti bolji od konkurencije postoji samo jedan odgovor – budite bolji! Dobra SEO optimizacija nam može pomoći, no ona nije jedino rješenje. Naša prepoznatljivost, kvaliteta, sadržaj ovisi o nama samima. Ako nemamo razvijene vještine prezentiranja, pisanja, predstavljanja – postoji velika mogućnost da ćemo imati lošu web stranicu koja neće ostavljati isti dojam kao konkurentna web stranica. Analiza konkurencije nam može pomoći da se pokrenemo o određenom smjeru i da podignemo svoje poslovanje na drugu razinu, no važno je naglasiti kako kopiranje konkurencije može donijeti više štete nego koristi.

Analiza konkurencije nam služi kao svojevrsni vodič – možemo vidjeti što mi radimo krivo, a oni ne. Za početak, ako želimo biti bolji možemo slijediti smjernice rada naše konkurencije. Nikada nije poželjno kopirati poslovanje ili sadržaj, no uvid nam može dati do znanja kako bi mogli krenuti raditi nešto na sličan/drugačiji način. Za kraj, što nam SEO analiza konkurenata može donijeti? Bolji uvid u naše poslovanje, realnu sliku naše pozicije na tržištu, želju za napretkom. Svoju analizu detaljno podijelite s ostalim timom i pronađite način kako postati konkurentni.

Tagovi:

Više članaka

Kako sakriti aktivnosti na internetu

Kako sakriti aktivnosti na internetu

U današnje vrijeme, kada sve više vremena provodimo na internetu, važno je znati kako zaštititi svoju privatnost i sakriti svoje aktivnosti na mreži. Jedan od načina za to je korištenje VPN-a, virtual

6 razloga zašto nitko ne čita vaš blog

6 razloga zašto nitko ne čita vaš blog

Iako skoro svaka tvrtka i mnogi influenceri imaju svoj blog, ne postižu svi jednako dobar uspjeh. Ukoliko ste i Vi razočarani s prometom i učinkom svojeg bloga, ne morate se brinuti, jer niste sami u