Trening za skidanje kila

Trening za skidanje kila

Trening za skidanje kila

S današnjim brzim tempom života, mnogi od nas nemaju vremena kako bi se posvetili samima sebi, te se često zapostavimo i dovedemo u lošu situaciju. Jendo od takvih stvari je da se loše hranite i ne krećete se dovoljno, što može rezultirati nakupinom viška kilograma i općim nezadovoljstvom samim sa sobom. Nema potrebe da se tako dalje osjećate jer kao što se i govori, za svaki problem postoji i njegovo rješenje. Najbolje rješenje kako da se ponovno dovedete u red je kroz prakticiranje trening za skidanje kila. Ovaj trening, kao što vam i samo njegovo ime govori, je upravo namijenje za one ljude koji se žele riješiti viška kilograma te dovesti svoje tijelo u top formu. U nastavku ćemo vam reći kako izgleda trening za skidanje kila, koje se vježbe primjenjuju te ćemo vam ujedno dati korisne savjete i informacije kako biste si osigurali najbolje rezultate poslije svakog odrađenog treninga!

Trening za skidanje kila i prehrana

Kako bi gubitak kilograma bio zagarantiran, veoma je bitno da napravite kalorijski deficit, odnosno da više trošite nego što unosite. Uz kombinaciju trening za skidanje kila i pravilnu prehranu, moći ćete uspješno se riješiti viška kilograma i doći do svoje željene forme. Zato je bitno ako je vaš cilj da izgubite višak kilograma koji imate, da smanjite unos hrane, te ujedno da jedete zdravije opcije hrane. Većina ljudi u današnjem dobu se nezdravo hrani i bira loše opcije obroka, poput hrane iz lanca brze hrane ili pekarne. Stoga se preporuča, ako već niste, da promijenite svoj plan prehrane i počnete pripremati obroke kako ne biste došli u napast i kupili si nešto iz pekarne ili slično. Kako bi trening za skidanje kila bio uspješan, jako je bitno da pazite što jedete, te da unosite zdrave ugljikohidrate i masti, ali i puno proteina, te za međuobroke odaberete zdravije opcije poput voća ili zdravog shakea.

Kako izgleda trening za skidanje kila?

Jedno od ključnih elemenata u trening za skidanje kila koja čini samu srž je kardio vježba. Kardio je ključan element koji će vam pomoći kod uspješnog skidanja kilograma. Kako biste mogli brzo i uspješmno smršavjeti, preporuča se da minimalno 150 minuta tjedno radite umjerene kardio vježbe illi 75 minuta intezivnih kardio vježbi. Možete raditi koju god kardio vježbu želite, bilo to brzo hodanje, trčanje, plivanje, bicikliranje, preskakanje užte ili hodanje ili trčanje po stepenicama. Možete isprobati HIIT kardio gdje radite vježbe na raznim razinama inteziteta, ili raditi kružni trening koji kombinira kardio i vježbe za snagu. Kao idealni trening za skidanje kila koji možete izvoditi i od kuće se sastoji od 2o čučnjeva s utezima, 10 sklekova, 20 iskoraka, 20 veslanja s bučicama, plank koji držite 15 sekundi i 30 jumping jacksa. Pokušajte ove vježbe izvoditi 2 do 3 puta tjedno nakon što ste se zagrijali prethodno, i u kombinaciji s kardio vježbama i planom prehranom, trebali biste vidjeti prve rezultate već nakon mjesec dana!

Tagovi:

Više članaka

Kako njegovati lice

Kako njegovati lice

Kada uspoređujemo kožu lica s drugim dijelovima tijela, dolazimo do zaključka kako je upravo koža lica izložena najvećem utjecaju štetnih čimbenika iz naše okoline. Sunčevo zračenje, one

Kako se riješiti peruti

Kako se riješiti peruti

Perut ili prhut je odraz zdravstvnog stanja osobe, problem sa peruti može biti u lakšem obliku, umjerenom ili ozbiljnom. Perut su mrtve stanice kože i neka stanja ili poremećaji kod nekih osoba mogu d

Kako se riješiti mitesera

Kako se riješiti mitesera

Mnogi ljudi zbog neadekvatne njege kože lica imaju veliki broj mitesera. Ti miteseri nisu oku ugodni i zbog toga je dobro znati kako se riješiti mitesera. Naime, postoje razni načini kako se riješiti